Idei de afaceri: carti de vizita din lemn

Din ciclul ‘Idei de afaceri in mediul rural’ va propun o noua idee, din domeniul productiei, care poate fi realizata atat in mediul urban cat si rural, dar pentru ca mi-am propus sa incerc sa promovez deschiderea unei afaceri in mediul rural, voi face referire doar la acesta. Pentru ca un produs sa poata fi realizat la sate, acesta trebuie sa indeplineasca minim trei conditii: clientul tinta sa nu fie reprezentat in mod special de locuitorii de la tara; produsul sa fie relativ simplu, pentru a nu avea nevoie de experienta de specialitate in domeniu, tinand cont ccarti de vizitaa intalnim in mediul rural un numar redus de persoane specializate intr-un anumit domeniu; ultima conditie , dar nu si cea mai putin importanta este ca producerea obiectului sa poata fi realizata cu dotari tehnice minime, datorita lipsei de tehnologie si utilaje la sate. Un produs care sa indeplinesca toate aceste conditii este cartea de vizita realizata din lemn. Cartea de vizita, un produs foarte vandabil in secolul 21, este realizat in mare parte prin imprimare pe carton, cu detalii minime si reprezinta un prin contact cu partenerii de afaceri. Cu o importanta desavarsita, deoarece uneori poate face diferenta intre a obtine un contact sau nu, intre a obtine o anumita afacere sau nu, fiecare antreprenor cauta o modalitate cat mai originala de a se prezenata. Ce poate fi mai original decat o carte de vizita realizata manual, cu gravuri si decupari personalizate, biodegradabila, care sa dea viata datelor personale. Avand in vedere ca taranii romani sunt cunoscuti ca adevarati mestesugari in lemn, n-ar trebui sa fie nici o problema cu gasirea fortei de munca capabila sa realizeze un mic obiect decorativ. Cu o valoare adaugata mare, tinand cont si de beneficiile create mediului rural, prin cresterea numarului de persoane active pe piata muncii si implicit crearea de conditii mai bune pentru cei de la sate, producerea unei carti de vizita din lemn ar trebui sa fie un mod simplu, onorabil si creativ de a fi un participant activ in mediul de afaceri romanesc. Singurul impediment pentru un astfel de produs realizat la tara, este ca daca afacerea este pornita de un locuitor din mediul rural, acesta probabil nu va avea contactele si pregatirea pentru a-si crea o baza de clienti activi, avand in vedere ca majoritatea clientilor vor proveni din companii medii si mari. Dar cu o mica pregatire sau prin contactarea unor firme care pot intermedia promovarea unui astfel de produs, finalul nu poate fi decat unul pozitiv.

carti de vizita1

Comments

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.