Idei de afaceri: Mall virtual



Printre domeniile care au inregistrat cresteri constante in ultimii ani se numara si domeniul vanzarilor online, care desi cu pasi mai mici in comparatie cu alte state europene, a avut o cresterea permanenta. Unele magazine online au atins deja o vechime suficienta care sa le confere o valoare de piata care sa tenteze proprietarii cu vanzarea acestora pe multe milioane de euro, valoarea la care nici nu se putea visa in urma cu 10 ani. Magazinele online s-au extins pe toate domeniile si in toate zonele, iar dezvoltarea acestora in acelasi timp cu firmele de livrari fac din acestea o afacere viabila si cu perspective de viitor. Unul din dezavantajele acestor magazine online il reprezinta durata si dificultatea de a alege un produs, avand in vedere ca acesta trebuie sa reprezinte raportul ideal intre pret si calitate. Astfel, ideea o reprezinta constructia unei platforme online care sa aduca in acelasi loc magazine online din toate domeniile si chiar cat mai multe pe acelasi tip de produse, astfel incat atunci cand cineva intra pe site pentru a cauta un anumit produs, sa existe posibilitatea de comparare si explorare a numeroase produse de acelasi tip. De exemplu, daca cineva cauta mancare pentru catei, sa nu fie nevoit sa intre pe mai multe magazine online sa compare produse si preturi, fiind suficient ca atunci cand intra pe o astfel de platforma a unui supermarket online, sa aiba la dispozitie la cateva click-uri distanta mai multe variante pentru acelasi produs. Prin alaturarea a zeci, sute sau chiar mii de magazine online se va creste si concurenta, rezultand astfel preturi si produse competitive. In acelasi timp proprietarii de magazine online ar trebui sa fie incantati de posibilitatea de a fi parte dintr-un asemeneamall online, mergand pe ideea pe care functioneaza si mall-urile reale: multitudinea de optiuni atrage mai multi clienti si mareste posibilitatea de vanzare. Veniturile pot veni din perceperea unei taxe proprietarilor de magazine online, taxa care n-ar trebui sa fie prohibitiva pentru a putea atrage un numar cat mai mare de site-uri, din publicitatea de pe urma traficului produs si multe alte venituri adiacente. Platforma poate cuprinde un motor de cautare in interiorul site-ului care sa ofere posibilitatea de comparare a produselor si pretului, posibilitatea promovarii de oferte speciale a magazinelor din cadrul platformei si o legatura stransa cu vizitatorii pentru fidelizarea acestora.

 megashop-online

Comments

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.