Idei de afaceri: Publicitate pe bicicleta



O idee de afaceri simpla, cu investitii minime si un potential mare de dezvoltare. In posturile anterioare am vorbit de diferite modalitati de publicitate ,care din nefericire, sunt inca in stadii incipiente la noi. La stadiu incipient este si utilizarea diverselor mijloace de transport pentru a promova anumite produse. Daca in anumite tari, mijloacele de a face reclama sunt foarte diverse, noi inca suntem ancorati in cele 2-3 tipuri de promovare traditionala. Cu un buget redus pentru sa punem bazele unei afaceri fiabile, cu o piata de desfacere imense si cu posibilitatea de a practica un adaos comercial consistent, astfel incat sa asigure un profit pe masura. Riscul de esec intr-o astfel de afacere este redus, datorita investitiei minime, a posibilitatii de a folosi forta de munca ieftina si necalificata, a vizibilitatii produselor promovate prin aceasta metoda, intr-o piata de publicitate monotona in care posibilii clienti au invatat sa ignore mesajele. Practica, folosindu-se o pata de culoare, se transmite mai usor mesajul si se creste sansa ca acesta sa fie primit cu mai multa *caldura* de clientii tinta. Evident, o astfel de promovare este specifica in special zonele urbane aglomerate, dar ca zone alternative pot fi considerate si zonele turistice si drumuri nationale cu posibilitatea de a ajunge la zeci de mii de clienti intr-o singura zi.

reclama bicicleta1


Comments

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.