Idei de afaceri: Ziar pentru hotel

 

De cele mai multe ori, o idee inovativa vine din imbinarea a doua elemente din domenii total diferite, in cazul nostru segmentul hotelier si cel de tiparire ziare. Daca in cazul hotelurilor si in special al celor de la 3 stele in sus putem vorbi de o crestere constanta, facand fata cu succes crizei, nu acelasi lucru il putem spune si despre tiparirea de ziar. Trendul in segmentul ziarelor este de mutare a continutului de pe hartie pe online, astfel incat ziarele clasice fac fata tot mai greu cheltuielilor, clientii scad in fiecare an iar sumele investite in publicitate trec incet dar sigur spre online. Cum ar fi daca hotelurile s-ar dota fiecare cu ziarul propriu, in care sa prezinte meniuri, serviciile oferite, probleme si rezolvari, conferinte sau activitati organizate in interiorul hotelului, spatii comerciale, parcuri si tot ceea ce tine de imediata apropiere a hotelului. Cu siguranta ca daca va exista o firma care sa ofere un astfel de serviciu la un pret competitiv, vor fi suficiente hoteluri care vor apela si care vor fi incantate sa ofere un serviciu in plus clientilor, o modalitate inovativa de a prezenta si a face publicitate hotelului. Vorbim aici de un ziar pe cateva pagini, care sa apara zilnic sau saptamanal si care sa faca legatura intre hotel si clienti sau chiar si intre clientii aceluiasi hotel. Acest tip de afacere poate fi benefica celor care activeaza deja in domeniu, care se ocupa de tiparirea de ziare mai mici sau chiar si celor care au mici afaceri cu tiparirea de pliante, brosuri si carti de vizita. Avantajele  sunt de fiecare parte, costul pentru un hotel de 3-4 stele cu oferirea unui asemenea ziar pentru proprii clienti este infim in comparatie cu beneficiile aduse pentru imaginea sa, iar firmele din domeniu isi completeaza cifra de afaceri afectata din plin de criza economica.

Comments

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.